joi, 26 aprilie 2012

Rebelle


Imi place lumina, culoare si luminozitatea. Imi plac lucrurile pline de culoare si vibrante. In sezonul cald putem jongla cu diverse nuante si ne putem crea lookuri pline de personalitate.

Culorile pentru mine reprezinta un mod de exprimare a starii mele de spirit. Daca am nevoie de energie intr-o zi posomorata, imi aleg tinute in care neaparat trebuie sa existe o pata de culoare.

Fucsia, verde, galben ,albastru - toate aceste nuante si nu numai le regasiti in aceste accesorii delicioase precum niste acadele.



Brosa realizata pe suport metalic dantelat accesorizat cu cristale Swarovski in diverse nuante.

Pret : 25 lei


Agrafa de par realizata cu cristale Swarowski.

Pret : 15 lei

Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu