luni, 27 ianuarie 2014

♥ La multi ani, draga mea surioara! ♥


Dragele mele,

Astazi avem eveniment special in familie. Sora mea, Mihaela, si ajutorul meu de nadejde cand vine vorba de Demoazele, isi sarbatoreste astazi ziua de nastere.

Recunosc nu sunt o super woman care se descurca cu familie, job si pasiunea ei, plus evenimentele la care participam. Sunt si eu om, timpul este dusmanul meu si mai am am nevoie si de ajutor, chiar de foarte mult ajutor. Si mereu acest sprijin il gasesc la surioara mea.

In curand o sa avem placerea sa va prezentam mai multe proiecte care o sa ne implice pe amandoua ♥ ♥ ♥ Abia astept!!!


Draga mea, in lumea noastra, totul se schimba, dar un singur lucru ramane cert: vei ramane mereu prietena mea, dincolo de cuvinte, dincolo de timp si dincolo de distanta. 

Un sincer La multi ani si toate urarile de bine!

Te pup si te imbratisez cu drag!!!!! 

♥♥♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu