marți, 21 iulie 2015

♥ Mes Demoiselles - Anca ♥

Nici nu va puteti imagina cat ma bucur cand vad cum prind viata accesoriile mele in momentul in care le purtati. Fiecare dintre voi, prin felul sau unic, va puneti amprenta asupra muncii mele si oferiti o nota de eleganta oricarui element ales.

Imi doresc de fiecare data sa realizez lucruri speciale pe care sa le purtati cu drag si care sa se plieze perfect cu personalitatea voastra. Demoazelele mele cochete ma uimesc de fiecare data prin rafinamentul, feminitatea si eleganta de care dau dovada.

Astazi va prezint o frumoasa demoazela tare draga echipei noastre, Anca. Ea este o aparitie finuta, care te cucereste prin felul ei, dar si cu optimismul sau.

Eu zic ca este o aparitie de senzatie. Voi ce parere aveti?

Abia astept sa mai primesc astfel de surprize placute din partea voastra :)

Pe curand, 

Echipa Demoazele Art


 





Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu